Obserwatorzy

wtorek, 11 lutego 2014

Coś na dłuższą chwile :)

Prezentuje tutaj wam modne zdobienie paznokci zarówno na co dzień jak i na dyskotekę :) 



Potrzebujemy dosłownie 5 rzeczy tj:
dowolny lakier jako podkład
lakier essence special effect topper
 utwardzacz z wibo
wykałaczka 
kartka papieru



Ja zrobiłam to tak:
najpierw pomalowałam lakierem o kolorze morskim z LOVELY poczekałam ok 5 min aż wyschnie później w jednym miejscu na kartce papieru nałożyłam lakier z ESSENCE i wykałaczką wybierałam większe ozdoby i nakładałam je w wybranym miejscu na paznokcia :) po skończeniu nakładania ozdób pomalowałam je utwardzaczem firmy WIBO. 

Wydawać by się mogło że to dużo czasu zajmuje ale tak naprawdę nie schodzi z tym aż tak długo a naprawdę się opłaca i efekt widać potem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz