Obserwatorzy

piątek, 28 marca 2014

Czerwień:D

HEJ:)
Dzisiaj postanowiłam pokazać wam naklejki na paznokcie z BPS. Bardzo mi sie spodobały wiec pastanowiłam je kupic a kupiłam je na polskie za 3 zl bo za 0.99$ na promocji:)
Na paznokciach wyglądają tak samo super jak na zdjęciach :)
Wybrałam czerwony kolor podkładowy bo ostatnio bardzo spodobal mi sie ten kolor i myśle ze fajnie wygląda:) Chciałam dac czarny jako lakier podkladowy ale wstyd przyznac w ponad 150 moich lakierach nie  miałam zwyklego czarnego lakieru:))Ale dzisiaj już zakupiłam wiec nastepnym razem jak bede robic takie paznokcie wrzuce fote zebyscie mieli porownianie:))
Polecam wszystkim:))
A teraz pokaże wam zdjęcia jak zawsze pokażą wam wszystko:)





4 komentarze:

  1. Ja już obserwuje :)

    ajsza-ajszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny kolor wybralas♥
    Zapraszam do mnie, u mnie nowy post pt "Weekend" http://zulka-zuulka.blogspot.com/ zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń

  3. Hi,

    Lovely post! Your blog looks amazing! <3

    Check out my latest post :
    http://thatgirlfromcolombo.blogspot.com/2014/03/website-review-wwwaidentistcom_29.html

    would you like to follow each other on GFC & Bloglovin?

    Follow me & I'll follow you back.. x

    Love,
    ThatGirlFromColombo

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, prześliczne paznokcie! Naklejka odebrała mi mowę. Wspaniały kolor wybrałaś! Podoba mi się tło, ale najbardziej podoba mi się styl prowadzenia tego bloga.
    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś wejść na mojego bloga? Jest bardzo specyficzny, ale istnieje cień szansy, że ci się spodoba:) Za Twój komentarz będę Ci dozgonnie wdzięczna.
    sparkle-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń